Saturday, May 17, 2008

Breizak, revisited.

Ik had een paar maanden geleden een breizak ineen gezet. Maar hij bleek niet echt praktisch in het gebruik.

Dus, opnieuw. Breder (veel breder) en met wat versiering bij.
Voor de applicatie heb ik fototransferpapier (of zoiets) van de Hema gebruikt. Je print de desgewenste tekening of foto op dat papier en dat strijk je dan op een stofje. Wasbaar en alles. Ik heb een witte katoen gebruikt, daarna uitgeknipt met een zig-zag schaar en gewoon op de zak gestikt. Het strikje is een gratis (!) broche van bij Cora Kemperman (als je genoeg koopt denk ik).

2 comments:

MorganMagic said...

aan 't breien geslagen ook, of was je met dat virus al besmet?

Pixie said...

Oh ja, een beetje besmet was ik al, maar met jouw tip van Ravelry ... man man man, dec verslaving is nu totaal ;-)