Monday, August 6, 2007

Het kussen van lange adem.

Ziehier de oplossing van het raadsel, waar beste mensen maar een luttele twee reakties op gekomen zijn ;-) Ik zal het wel toeschrijven aan komkommertijd en zomer en zo.
Mijn eerste gecrocheteerde kussentje. Niet voor herhaling vatbaar kan ik je wel vertellen, want het was een langdradig werkje. Het resultaat vind ik wel schattig.

Het kwam uit onderstaande Phildar boekje, ergens van de jaren '70 vorige eeuw. De kleuren heeft C gekozen, vandaar dat het onderstuk gemaakt is van roze fleece.


5 comments:

Anonymous said...

Ooo schattig, ik wil er wel een donkerroos ;)

Pixie said...

Nee nee nee. Dat was geen, ik herhaal GEEN ontspannend werkje.

Anonymous said...

Ach ja, van uw vrienden moet ge het hebben *schouderophaalsmiley*

Mme Zsazsa said...

Mo zie een blom, schoon blom effenaf.

crashtestmommy said...

Schoon kussentje, maar ge kunt er misschien alsnog een theemuts van maken, dan heeft het ook nog nut.