Tuesday, January 1, 2008

Stok 2.

3 bands en/of artiesten die ik dit jaar heb leren kennen?
Eén van de beste CD's van het jaar moet ongetwijfelt "Back to Black" van Amy Winehouse zijn. Wat een stem, wat een presence. Ze klinkt even zwart als de titel van haar album, maar is duidelijk wit. Knap Rehab

Beirut. Raar, begeesterend. Waaw. Snel luisteren naar Postcards from Italy

Blackpool, de serie. Onlangs op Canvas. Bizar, maar zoals alleen de engelsen dat kunnen. Let vooral op David Tennant, ook de nieuwe Doctor Who. Oh ja, een waarschuwing: in deze serie beginnen de mensen soms plots te zingen.
Alleen voor de romantici onder ons hier


3 dingen die ik heb meegemaakt, gehoord,… en die me altijd zullen bijblijven?
Zieke kinderen die een beetje kreunden in de zetel liggen zijn volgens sommigen onder ons "ongezellig".

Dat we niet alleen op forums LOL zetten, maar dat we ook in't echt goed kunnen lachen.

3 (vreselijke) blunders die ik sinds dit jaar op mijn naam heb staan?
"Verander Stem" op een website is geen link naar een website om door stemoefeningen een mooiere stem te krijgen.

Nota aan mezelf, als leveranciers een nieuw huishoudelijk apparaat komen brengen (in dit geval een Smeg gasfornuis), eerst even kijken of er geen dood knaagdier onder het oude ligt. Kwestie van "schomtelijke" momenten in het vervolg tot een minimum te beperken.

3 dingen die me héél stiekem ongelofelijk trots maakten?
Dat de mooiste tekeningen die aan de muur in de klas hangen, meestal die van mijn kinderen zijn.

Dat mijn kinderen heel ongegeneerd kunnen zeggen "ik hou van jou mama".

Dat vrienden, als ze iets zelfgemaakt van mij krijgen al zeggen: "ooh, een echte Pixie"!

No comments: